جشن ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت با حضور خانواده های کارکنان در بنیاد مسکن استان قم

تاریخ ارسال : 1402/03/01

جشن ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت با حضور خانواده های کارکنان در بنیاد مسکن استان قم

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم مراسم سالروز ولادت حضرت معصومه و آغاز دهه کرامت با حضور حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان , مهندس بلدی مدیرکل بنیاد , موسوی معاون پشتیبانی , بوجار نژاد سرپرست معاونت عمران روستایی , ملا اسماعیلی معاون بازسازی و مسکن روستایی ,رشیدی رئیس داره حراست و سایر کارکنان در محل سالن همایش بنیاد برگزار شد.
ابتدا مهندس بلدی مدیرکل بنیاد ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) گفت: حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت پیامبر صلی‌الله علیه و آله و دخت گرامی حضرت موسی‌بن‌جعفر می‌باشد و چه زیباست دختران ما در زندگی خود با تأسی گرفتن از این بزرگوار راه و رسم زندگی‌شان را مدّنظر قرار دهند.
وی ادامه داد حضرت فاطمه معصومه (س) در خاندانی که سرچشمه علم و تقوا و فضائل اخلاقی بود, پرورش یافت , در کوتاه ترین مدت ممکن مسیر رشد در علوم را نیز پیمود و از کمالات روحى و معنوى بهره‏ هاى فراوانى از پدر، مادر و برادر برد. از این روى در دوران کودکى به راحتى مى ‏توانست جوابگوى سوال هاى فقهى و دینى مردم باشد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی است که به‌دنبال استفاده از برکت وجود حضرت معصومه و امام رضا(ع) باشیم.
وی به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) پرداخت و گفت: ایشان دارای شخصیتی رفیع و مقام والایی است , علت اینکه حضرت معصومه(س) را لقب معصومه داده‌اند به‌خاطر این است که وی مقام عصمت را دارا بوده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان با تاکید بر مقام علمی این بانوی بزرگ افزود: احادیث و روایات فراوانی از ایشان نقل شده که بیان گر مقام علمی ایشان است.
وی ادامه داد: شخصیت هر انسانی یا به علم اوست یا به عمل او؛ بانو فاطمه معصومه(س) شخصیتی است که هم مقام علمی او بالاست هم مقام عملی او بالاست.
وی شخصیت و فضایل آن حضرت را علاوه بر شرافت خانوادگی , در عبادت , در پاکی و معنویت , در شفاعت گسترده در قیامت دانست به طوری که حضرت امام صادق (ع) فرمود: هر کس فاطمه معصومه را زیارت کند بهشت بر او واجب می شود.
در این مراسم که با مداحی و مدیحه سرایی توسط مداح و مجری برنامه انجام گرفت, کارکنان بنیاد به شادی و سرور پرداختند و از همسران و دختران همکارانی که نامشان فاطمه و معصومه بود تجلیل به عمل آمد.


 

موضوع خبر :
  • جشن
  • ولادت
  • کریمه
  • اهل
  • بیت
  • حضرت
  • معصومه
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد جشن ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت با حضور خانواده های کارکنان در بنیاد مسکن استان قم چیست؟

سوال: